Sposób przyjmowania i załatwiania spraw:

  • Sekretariat szkoły przyjmuje podania, wnioski i pisma interesantów,
  • Korespondencja może być kierowana pod adres:

    Szkoła Podstawowa Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II
    ul. Arciszewskiego 20
    78-100 Kołobrzeg
    sekretariat@sp5kg.pl

    Sprawy rozpatrywane są z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z kodeksem postępowania administracyjnego. Sekretariat szkoły udziela szczegółowych informacji dotyczących sposobu załatwiania spraw.
  • Godziny urzędowania sekretariatu:
    poniedziałek 10.00-15.30,
    wtorek, czwartek 7.30-14.40
    środa, piątek 7.30 - 15.30
  • Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Kołobrzegu przyjmuje rodziców:
    - w sprawach pilnych - codziennie w godzinach pracy
    -poniedziałek, wtorek od godziny 11.00
    -środa, czwartek, piątek od godziny 08.00
    - podczas zebrań z rodzicami dyrektor jest dostępny w swoim gabinecie
    - w każdą środę w godzinach 13.00-15.30 rozpatrywane będą skargi i wnioski rodziców
    - po uprzednim umówieniu się przyjmuje w piątki o 18.30