Sposób przyjmowania i załatwiania spraw:

  • Sekretariat szkoły przyjmuje podania, wnioski i pisma interesantów,
  • Korespondencja może być kierowana pod adres:

    Szkoła Podstawowa Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II
    ul. Arciszewskiego 20
    78-100 Kołobrzeg
    sekretariat@sp5kg.pl

    Sprawy rozpatrywane są z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z kodeksem postępowania administracyjnego. Sekretariat szkoły udziela szczegółowych informacji dotyczących sposobu załatwiania spraw.
  • Godziny urzędowania sekretariatu:
    poniedziałek - piątek 07.30 -15.30 - kontakt telefoniczny
    Uczniowie przyjmowani są od wtorku do piątku w godzinach 10.00 - 15.00.
  • Przyjęcia rodziców przez dyrektora szkoły:
    codziennie (po wcześniejszym umówieniu) w godzinach od 10.00 do 15.00
    - w czasie pandemii Coronavirus jedynie kontakt mailowy i telefoniczny